Deze website maakt gebruik van cookies. Met functionele- en analytische cookies zorgen we er voor dat website goed werkt en verbeteren wij onze websites. Ook plaatsen we marketing cookies om je van persoonlijke content te voorzien. Wil je dit niet? Kies dan voor weigeren, we plaatsen dan alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie.
Van 5 juli t/m 1 september zijn wij beperkt telefonisch bereikbaar: maandag t/m donderdag van 8.00 tot 12.00 uur.

Helpdesk

Heb je een vraag of heb je hulp nodig? We helpen je graag. Kies de ondersteuning die bij jou past.

Helpdesk voor bedrijven en overheidsinstellingen

Heb je een inhoudelijke vraag over één van onze producten? We hebben de meestgestelde vragen voor jou op een rij gezet. We maken hierbij onderscheid tussen algemene veelgestelde vragen en veelgestelde vragen rondom een thema.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stel dan jouw vraag via het helpdesk-formulier. Om jouw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, vragen wij je dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Jouw vraag komt direct binnen bij de helpdeskmedewerkers. Zij bepalen wie je het beste kan helpen met jouw vraag. Vervolgens neemt een inhoudelijk deskundige telefonisch of per e-mail contact met je op. Je ontvangt binnen vijf werkdagen een antwoord op jouw vraag.

Helpdesk voor particulieren

Als particulier kun je helaas niet bij CROW terecht. Om je op weg te helpen hebben we een overzicht opgesteld met adressen waar je terecht kunt.
 

ACA GWW  helpdesk

‘Verbinding zoeken niet alleen met opdrachtgevers, maar ook met opdrachtnemers’ dat was de doelstelling van CROW en ACA GWW toen zij in januari 2015 een pilot van twee jaar startten om de helpdeskvragen van ACA GWW te laten beantwoorden door CROW – met als achtervang de juristen van Severijn-Hulshof.

Inmiddels zijn we twee jaar verder en hebben beide partijen zich weer voor een periode van twee jaar aan elkaar verbonden. Meer daarover lees je hier.

CROW Registratiemodule

De CROW Registratiemodule is per 4 augustus 2015 de vervanger van DRAW. De module is gekoppeld aan de bestekschrijfsoftware. Er wordt uitgelicht hoe een RAW-bestek te registreren en hoe een ProContract overeenkomst aan te gaan.

CROW Kenniscoach

Heb je een vraag over de toepassing van onze producten of richtlijnen? Of over het toepassen van nieuwe werkmethoden? Dan kan de CROW Kenniscoach je verder helpen. Deze dienst van CROW is gericht op kennisoverdracht, waarbij jouw organisatie centraal staat. Kenniscoaches zijn CROW-medewerkers die hun expertise inzetten om te reflecteren op jouw werkwijze en keuzes en je zo helpen bij het oplossen van jouw probleem. Meer informatie over de CROW Kenniscoach.

Klantenservice

Voor alle overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Helpdesk

Heb je een inhoudelijke vraag voor de helpdesk? Vul dan het helpdesk formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. 
Scroll naar boven