Deze website maakt gebruik van cookies. Met functionele- en analytische cookies zorgen we er voor dat website goed werkt en verbeteren wij onze websites. Ook plaatsen we marketing cookies om je van persoonlijke content te voorzien. Wil je dit niet? Kies dan voor weigeren, we plaatsen dan alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie.
Van 5 juli t/m 1 september zijn wij beperkt telefonisch bereikbaar: maandag t/m donderdag van 8.00 tot 12.00 uur.

Eindbijeenkomst Ontwikkeling en Implementatie Provinciale OTL

  • Datum: 26-03-2020
  • Productgroep: Thema bijeenkomst
  • Soort: Gratis

Weet u wat er op u afkomt als provincies gaan aanbesteden en contracteren met behulp van Object Type Libraries (OTL) en Informatie Levering Specificaties (ILS)? Wat betekent dit voor u? Na deze bijeenkomst weet u precies wat er speelt bij de provincies, ingenieursbureaus, bouwbedrijven en softwareleveranciersen en is het duidelijk hoe u zich het beste kunt voorbereiden.

De bijeenkomst van 26 maart vervalt in verband met corona-maatregelen. Er wordt een nieuwe datum gepland. Inschrijven is niet meer mogelijk.

 
Gratis
Inschrijven via de website is op dit moment helaas niet mogelijk. Wel kunt u altijd informeren naar de mogelijkheden voor deelname. Bel de klantenservice: 0318 - 69 53 15 of e-mail klantenservice@crow.nl.
  • Met deze eindbijeenkomst sluiten we een traject af waarin ingenieursbureaus, bouwbedrijven en softwareleveranciers samen de functionaliteiten beschreven voor de ontwikkeling en implementatie van de OTL en ILS. In drie afzonderlijke werksessies werkten zij aan drie verschillende thema's.

    In de eindbijeenkomst komt u alles te weten over de opgedane inzichten en de verder ontwikkeling van OTL en ILS.

     
  • 09.00 tot 09.30 uur Inloop
    09.30 tot 12.00 uur Inhoudelijk programma 
    12.00 tot 13.00 uur Lunch

    Inhoudelijk programma

    1. Doel en belang van een gemeenschappelijke OTL
    Waarom willen de provincies en de gemeenten A’dam en R’dam zo graag een gemeenschappelijke OTL?
    2. Terugblik op de startbijeenkomst
    Tijdens de startbijeenkomst hebben we gezamenlijk verschillende thema’s bepaald en gekozen om de top 3 verder uit te werken in werksessies.
    3. Thema’s voor werksessies en samenhang
    We bespreken de verschillende thema’s van de werksessie en de samenhang tussen de thema's.
    4. Bevindingen werksessie 1 t/m 3
    De deelnemers aan de verschillende werksessies delen hun bevindingen, aanbevelingen en conclusies.
    5. Conclusies en vervolg
    Wat gaan we met de conclusies en aanbevelingen doen? En wat is onze visie op de verdere ontwikkeling van de OTL? De antwoorden op deze vragen komen hier aan bod.

     
[Error loading the control 'rptPersoon', check event log for more details]
Scroll naar boven